RSS

Thomas is geslaagd

30 jun

30-6-2017

Lieve allemaal,

Thomas is geslaagd! Hij had Duits overgedaan in zijn herexamen, en heeft daar een 7,8 gescoord, meer dan genoeg om te slagen. Hij is erg blij, en ik ook. Die hobbel in zijn leven heeft hij genomen, dat geeft een gerust gevoel. Thomas wil nu een tussenjaar, om te werken (hij heeft inmiddels al een baantje bij de Albert Heijn) en te zeilen.

Met mij gaat het nog moeizaam. Ik was weer aan het opknappen, maar vanochtend ging het ineens weer mis in mijn bekken, dus overeind komen en lopen is weer moeilijk. Ik heb inmiddels thuiszorg, zodat niet alles meer op David neerkomt, dat scheelt in ieder geval iets. We hebben vanmiddag ook mensen van de gemeente op bezoek gehad, voor een scootmobiel en rolstoel en wat tips over aanpassingen in huis die het voor mij makkelijker maken – drempels weg, extra trapleuning bij de trap.

De afgelopen dagen stond er ook chemo gepland, maar die is niet doorgegaan omdat ik veel te weinig witte bloedlichaampjes bleek te hebben. Volgende week gaat het dan hopelijk wel door. Betekent wel dat ik weer allerlei leerlingen moet gaan verzetten, en dat vind ik altijd heel vervelend. Maar het is niet anders.

We gaan nu taart eten,

Janneke

 
3 reacties

Geplaatst door op vrijdag 30 juni 2017 in Uncategorized

 

3 Reacties op “Thomas is geslaagd

  1. hilda

    vrijdag 30 juni 2017 at 16:08

    Hallo Janneke Gefeliciteerd dat moet heel fijn zijn voor jullie. Liefs Hilda

     
  2. josephine daems

    zaterdag 1 juli 2017 at 01:03

    thomas is geslaagd!!! wat goed Janneke, je zonen worden groot, proficiat,josephine

     
  3. Rosa

    woensdag 5 juli 2017 at 13:50

    Hartstikke goed van hem, dat doen niet veel mensen hem na. Hij is op de proef gesteld en zich niet uit het veld laten slaan, een overwinning die de toon zet voor zijn toekomst. Hij komt er Wel! Wat zullen jullie trots zijn.

    Ik hoop dat je met alle aanpassingen iets beter uit de voeten kan en probeer het bovenal niet te forceren, om nog een val te voorkomen. Misschien ook wel goed dat de volgende kuur even op zich laat wachten, je lichaam moet sterk genoeg zijn om het aan te kunnen, anders gaat het mis. Heeeel veel groenten en groentensappen, neem die extra tussenpoze om je lichaam extra te ondersteunen. (Alles makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk en ik geloof dat je alles tot nu toe erg goed doet dus helemaal geen goedbedoelde adviezen nodig hebt)

    Zo moeder, zo zoon. Wat een sterke familie. Veel bewondering voor jullie!

     

Plaats een reactie